x تبلیغات
بلاگر فرش ماشینی

نکاتی که باید در خرید اینترنتی به ان توجه کنید

 توصیه هایی برای امنیت خرید اینترنتی

امروزه با افزایش رو به رشد جمعیت در سرتاسر جهان، به مرور نیازها در زمینه های مختلف اعم از خوراک، پوشاک، مسکن و... نیز افزایش می یابد و این در صورتی است که بصورت همزمان تکنولوژی پیشرفت چشمگیری کرده است و هر کاری در دنیای امروزه بصورت اینترنتی انجام می شود. برای مثال می توانیم کارهای بانکی، خرید پوشاک، خرید مواد غذایی و... را بدون صرف زمان و بصورت اینترنتی خریداری نماییم. از این رو در مقابل هزینه ای که هر یک از ما برای محصولات مورد نیازمان می کنیم، انتظار داریم تا در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت به ما خدمت رسانی شود.
با این وجود زمانیکه حرف از فروشگاه های آنلاین می شود، شاهد حضور اشخاص و یا به عبارتی سایت های مختلفی هستیم که در این زمینه فعالیت می کنند و بی شک نمی توان به هریک از آنها اعتماد کرد. بنابراین چکونه می توانیم از صحت و سلامت سایت هایی که خریداری می کنیم، مطلع شویم؟ آیا چنین چیزی ممکن است؟
راه های مختلفی برای شناسایی صحت و سلامت سایتی که قصد داریم از آن محصولاتی را خریداری نماییم، وجود دارند و در هنگام خرید باید به تمام آنها توجه کنیم که در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک می توانید با توصیه های کار آمد برای امنیت خرید اینترنتی مطلع شوید. همراه ما باشید.
نکات کلیدی و اصلی خرید آنلاین از سایت های مختلف 
1- نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی
اولین و مهم ترین نکته ای که باید از سایت مرجع مشاهده نمایید، نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی است که بدین صورت می توانید به سایت فروشنده اعتماد کنید. چرا که این نماد از طریق سازمانی به نام توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشنده به عنوان تاییدیه ای داده می شود که این نماد چیزی بیشتر به عنوان صلاحیت فروشنده داده می شود و هر سال باید تمدید شود. بنابراین در اولین اقدام باید به انتهای سایت فروشنده مراجعه نمایید و در صورت مشاهده این نماد، می توانید با خیالی راحت خرید اینترنتی نمایید.
 2- گارانتی تعویض محصول
دومین عامل مهم در خرید اینترنتی متعلق به گارانتی تعویض محصول می باشد چرا که ممکن است محصول قبل از آنکه به دست شما برسد، آسیب دیده باشد و نتوانید کاری با آن انجام دهید. بنابراین اگر محصولی که خریداری نموده اید، گارانتی تعویض داشته باشد می توانید با فروشنده هماهنگی نمایید و محصول ناسالم را تعویض نمایید. از این رو به این مورد توجه نمایید.
________________________________________
3- پرداخت درب منزل
بطور کلی توصیه می شود در صورت امکان، محصولات مورد نیازتان را بصورت تحویل در درب منزل سفارش دهید که در این صورت می توانید به سادگی یک تماس، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در هنگام تحویل، آنرا بصورت کامل چک کنید و سپس هزینه را مامور پست بدهید. در غیر اینصورت می توانید محصول را برگشت دهید و مجددا برای شما ارسال شود.
________________________________________
4- پیشوند URL سایت پرداخت هزینه
در هنگام پرداخت هزینه به صورت آنلاین باید توجه داشته باشید که URL وب سایت باید Https باشد. در غیر این صورت مطمئن شوید که سایت پذیرنده برای پرداخت هزینه توسط افراد سودجو طراحی و نوشته شده است و هیچ محصولی به شما ارسال نخواهد شد و بلکه اطلاعات کارت شما نیز به دست آنها خواهد رسید و می توانند از کارت شما سوء استفاده نمایند.
بنابراین در هنگام وارد کردن اطلاعات خود دقت کنید و توصیه می شود از کامپیوتر به جای موبایل در هنگام پرداخت استفاده نمایید و علت آن هم دید کافی شما به URL سایت می باشد.
________________________________________
5- خرید از سایت های معروف و شناخته شده
یکی از مهم ترین توصیه هایی که باید در هنگام خرید آنلاین دقت کنید، این می باشد که باید از سایت های فروشنده شناخته شده خرید نمایید. اما باز هم اکثر ما به این مورد دقت نمی کنیم و به خرید از سایت های مختلف و ناشناخته می کنیم که این می تواند آسیب مالی فراوانی را در اثر هک شدن اطلاعات کارت بانکیمان توسط افراد سودجو، به ما وارد سازد.
________________________________________
6- از شناسه های خرید خود اسکرین شات بگیرید
گاها به دلایل مختلف ممکن است پس از خرید اینترنتی محولاتی متفاوت، به دست شما نرسد و اولین کاری که خواهید کرد این است که با سایت فروشنده تماس حاصل می فرمایید و موضوع را گزارش می دهید که شما با وجود اسکرین شات گرفته شده می توانید خرید خود را اعلام کنید تا مشکل برطرف شود.
________________________________________
7- خاموش نمودن کامپیوتر پس از خرید
پس از خرید امن، کامپیوتر خود را روشن نگذارید چرا که ممکن است افراد سودجو و هکر، با نصب بدافزارها اقدام جرایم سایبری نمایند که نتیجه آن هک شدن اطلاعات کارت بانکی و محتویات دیگر سیستم عامل شما شود.
________________________________________
8- مراقبت از رمز دوم و شماره کارت بانکی
توجه نمایید که در هیچ صورت نباید رمز دوم و شماره کارت خود را به افراد ناشناس و یا حتی ایمیل های مزاحم ارسال نمایید. شما تنها در صورتی رمز دوم و شماره خود را می توانید وارد کنید که وارد سایت پرداخت هزینه شوید و پس از مطلع شدن از پیشوند Https در URL آن، اطلاعات را وارد سازید. در غیر این صورت حساب بانکی شما توسط افراد سودجو خالی خواهد شد.
________________________________________
9- فعال سازی رمز یکبار مصرف
همان گونه که مطلع هستید سالانه تعداد جرائم سایبری بسیار زیاد می باشد که افراد سودجو با ایجاد درگاه های ساختگی و کاملا دروغین می توانند اقدام به تخلیه کلی حساب بانکی شما کنند. این اتفاق یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که هر فردی می تواند تجربه کند که فرآیند رسیدن به پول از دست رفته کمی طولانی و زمان بر می باشد
به همین دلیل قرار بر این است که رمز دوم تمام بانک ها طبق گفته ها و شنیده ها تا دی ماه سال جاری (98) غیر فعال شود و تمام مشتریان بانک های سطح کشور باید اقدام به فعال سازی رمز یکبار مصرف یا اصطلاحا رمز پویا کنند و مجموعه نمناک در تلاش است تا بتواند شما عزیزان را در این فرآیند آشنا سازد. از این رو ممکن است برای هر یک از ما این سوال پیش بیاید که «رمز یکبار مصرف بانکی چیست؟» برای مطالعه در این مورد می توانید بر روی این لینک کلیک کنید.
همچنین اگر مایل به اطلاع از نحوه فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک های مختلف کشور هستید، می توانید بر روی این لینک از نمناک کلیک کنید تا با تمام روش های ممکن در هر بانک آشنا شوید. بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که فورا اقدام به فعال سازی رمز یکبار مصرف بانکی که همیشه از آن برای خرید آنلاین استفاده می کنید، نمائید تا با خیالی آسوده بتوانید به خرید اینترنتی بپردازید.
در بالا نکات مهم همگی بیان شد.تنها بیان یک نکته تکمیلی در این جا خالی از لطف نیست .نکته مهم اموزش افراد قبل از خرید انلاین است .به عنوان مثال مساله مهم در فرش ماشینی خواندن مطالب مرتبط بافرش است. در این ماجرا وبلاگ های گوناکونی وجود دارند.به عنوان مثال یکی از مطالب مفید که در سایت ویرگرگول به نام شش مقاله کاربردی فرش ماشینی است که انتشار یافته است .این مقالات میتوانذ سطح دانش شمارا بسیار بالاببرد و از خسارت های احتمالی جلوگیری کتد
منبع:

صادرات فرش چگونه در نمایشگاه تهران رشد میکند؟

  

هرساله نمایشگاه فرش ماشینی در تهران و در محل دایم نمایشگاه بین لمللی تهران برگذار میشود.در این نمایشگاه معمولا تولید کنندگان برتر کشور محصول خودرا به نمایش میگذارند.این نمایشگاه که با هدف پیدا کردن بازار های بین امللی و همچنین افزایش میزان صادرات انجام میشود محلی برای رقابت برند های برتر کشور نیز هست.در این نمایشگاه معمولا شرکت هامحصولات خود را نیز برای خریداران  داخلی و همچنینخریداران خانگی فرش ماشینی به نمایش میگذارند.در این نمایشگاه ها معمولا فرش های 700شانه به بالا به نمایش گذاشته میشود.قیمت فرش700شانه کاشان دراین نمایشگاه به دلیل ارایه مستقیم محصول معمولا در سطح پایین تری نسبت به فروشگاه های داخل شهر دارند.این تفاوت قیمت در فرش های با شانه دیگر نیز صادق است در ادامه گزارشی از این نمایشکاه را برای مطالغه منتشر کرده ایم

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت‌ها، فرش‌های ماشینی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با حضور رئیس اتاق ایران و وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. این نمایشگاه تا چهارشنبه ۱۹ آبان ادامه دارد.

این نمایشگاه با ۱۰۵ غرفه در مساحتی برابر با ۱۴ هزار متر مربع و همراهی بیش از ۸۰ درصد تولیدکنندگان منطقه کاشان برپا شده است.

اتاق کاشان برگزاری این دوره از نمایشگاه را با رویکرد صادرات و بهم‌رسانی فعالان و تولیدکنندگان فرش ماشینی، موکت و صنایع وابسته به عهده گرفته و از طریق امتیازدهی و رتبه‌بندی هر شرکت بسته به عملکرد آنها در طول بیش از سه سال، غرفه‌ها را در اختیار شرکت‌کنندگان، قرار داده است.

رئیس اتاق ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق کاشان با بازدید از سالن‌های مرتبط با تولیدکنندگان فرش‌های ماشینی ضمن اطلاع از حجم صادرات شرکت‌ها و حضور آن‌ها در بازارهای رقابتی بین‌المللی از مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان مطلع شدند.

در این بین برخی از تولیدکنندگان فرش‌های ماشینی به چالش‌های تولید و مشکلاتی چون موانع ارزآوری و گمرک اشاره کردند و خواستار رفع موانع و تسهیل مسیر تولید شدند.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران نیز ضمن تایید مشکلات موجود در این صنعت، راه گذر از مشکلات را همراهی مسوولان و شنیدن مشکلات صاحبان کسب‌وکار دانست و صنعت فرش ماشینی ایران را که از تکنولوژی روز بهره‌مند است، شایسته رسیدگی بیشتر و تسهیل مسیر صادرات برای آن دانست.

به گزارش ایرنا، سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیشنهاد دفتر کل صنایع نساجی و پوشاک وزارت‌خانه مبنی بر ایجاد کنسرسیوم صادراتی به منظور بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی آن‌ها استقبال کرد و قول برگزاری جلسه‌ای را با حضور نماینده اتاق ایران و اتاق کاشان و همراهی دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت‌خانه و تولیدکنندگان فرش‌های ماشینی را داد.

منبع:

https://www.irna.ir/news/84533057/مسیر-صادرات-فرش-ماشینی-تسهیل-شود

 

11روش بزرگتر جلوه دادن خانه های نقلی

 درسال هایی که قیمت مسکن در ایران بسیار بالا رفته مردم به سمت خرید منازل با متراژپایین روی اورده اند.یکی از دغدغه های اصلی صاحبان خانه های کوچک جلوه های خانه هایشان است.انها همواره دنبال راه هایی میگردند که بتوانند خانه خود را به وسیله خطای دید چشم بزرگتر جلوه دهند.در این مقاله که ما از سایت معتبر دیجی کالا برداشتیم به 11 مورد از راه هایی که خانه را بزرگتر جلوه میدهد پرداخته ایم.در این مقاله به تمام نکات مربوز به بزرکتر جلوه دادن خانه از جمله خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان تا چگونگی خرید پرده و حتی رنگ ان پرداخته شده است.

این روزها سبک زندگی تغییر کرده و خانه‌ها و آپارتمان‌ها کوچک‌تر شده‌اند. فضای کوچک‌تر در کنار مزایایی که دارد مماتاق‌ها و فضاهای کوچک مزایای متعددی دارند. تغییر دکور آن‌ها راحت‌تر است، راحت‌تر و سریع‌تر تمیز می‌شوند و سازمان‌دهی و مرتب کردن آن‌ها راحت‌تر است. وقتی محدودیت فضا داریم، چاره‌ای نیست جز اینکه با به کار بستن شیوه‌ها و ترفندهای مختلف، فضا را بزرگ‌تر کنیم. با راهکارهای زیر بدون اینکه هزینه‌ی زیادی کنید، می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید و از فضایی که در اختیار شما می‌گذارد، به بهترین شکل استفاده کنید.
بی‌نظمی چگونه بر سلامت روان ما تأثیر می گذارد؟
۱. اتاق را خلوت کنید
یکی از اولین چیزهایی که معمولا نادیده گرفته می‌شود، خلوت کردن اتاق است. اتاق خلوت نه تنها بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر می‌رسد، بلکه روی آرامش روان و کاهش استرس هم تأثیر مثبت دارد. بسیاری از افراد دوست دارند وسایل تزیینی و کمدها و وسایل متعدد را داخل اتاق خود بگذارند. بسیاری از این وسایل استفاده‌ی کمی دارند و فقط محیط را شلوغ می‌کنند. هر چقدر که وسایل شما دور از دید باشد، اتاق‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. مثلا اتاق کوچکی را فرض کنید که روی همه‌ی دیوارها قفسه‌هایی نصب شده و روی قفسه‌ها پر از وسیله‌ی تزیینی و کاربردی است. این ظاهر شلوغ می‌تواند اتاق را کوچک‌تر از آن چیزی که هست نشان دهد.
راهکارها
برای مرتب کردن اتاق اولین نکته‌ای که باید بدانید این است که بیش از حد وسیله‌ی تزیینی نخرید.
وسایل داخل اتاق را با دقت انتخاب کنید. ابعاد کمدها، تعداد قفسه‌ها و… را موقع خرید در نظر بگیرید.
از فضاهای مرده‌ی اتاق استفاده کنید. مثلا اگر گوشه‌ای از اتاق دارای فرورفتگی است، قفسه‌ای مناسب پر کردن آن گوشه تهیه کنید.
تا جایی که ممکن است وسایل را دور از دید قرار دهید. مثلا آن‌ها را در کمد، باکس‌های نظم‌دهنده و… بگذارید.
۲. وسایل را از سر راه بردارید
بسیاری از وسایل و کمدهایی که در اتاق می‌گذارید، جلوی راه را می‌گیرند و نمای اتاق را از بین می‌برند. قسمت‌هایی از اتاق اصلا نباید هیچ وسیله‌ای داشته باشد؛ مثلا جلوی پنجره، جلوی در کمد و… علاوه بر این، حجم و اندازه‌ی وسایل هم بسیار مهم است. برای خرید کمد و وسایل یک اتاق حتما باید به ابعاد آن توجه کنید. هر نوع وسیله‌ای مناسب اتاق کوچک نیست. مثلا تخت‌هایی که بسیار بزرگ هستند و تزیینات بزرگ بالای تخت دارند، نمی‌توانند جلوه‌ی زیبایی در یک اتاق کوچک داشته باشند. هر چقدر فضای کوچک‌تری در اختیار داشته باشید، باید وسایل ساده‌تری انتخاب کنید. این قانون را در نظر داشته باشید که هر چقدر بیشتر بتوانید کف اتاق را ببینید، اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
راهکارها
وسایل اتاق را با توجه به ابعاد اتاق انتخاب کنید. وسایل خیلی بزرگ برای اتاق کوچک مناسب نیست.
جلوی پنجره‌ها را نبندید.
تعداد وسایل اتاق‌های کوچک را کمتر کنید تا سطح بیشتری از کف اتاق مشخص باشد.
۳. رنگ‌های روشن انتخاب کنید
استفاده از رنگ‌های تیره‌تر و گرم‌تر، محیط را دنج و گرم‌ونرم نشان می‌دهد و هر چقدر در دکوراسیون اتاق از رنگ‌های روشن‌تر و خنثی استفده کنید، محیط دلبازتر می‌شود. اگر اتاق کوچکی دارید که می‌خواهید بزرگ‌تر دیده شود، برای دیوارها، پرده‌ها، وسایل اتاق و فرش از رنگ‌های روشن استفاده کنید.
راهکارها
تا جایی که می‌توانید سعی کنید با پرده‌ها رنگ روشن، نور طبیعی بیشتری را به داخل اتاق هدایت کنید.
دیوارها را رنگ نکنید و سفید بگذارید یا از رنگ‌های بسیار روشن استفاده کنید.
ی وسایل اتاق به‌خصوص وسایل بزرگ‌تر مثل کمد، تخت و روتختی را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید.
استفاده از رنگ‌های سرد مثل آبی و سبز هم می‌تواند فضا را دلبازتر کند.
۴. از طیف رنگ‌های خنثی استفاده کنید
هر چقدر از رنگ‌های خنثی استفاده کنید اتاق شما روشن‌تر و دلبازتر به نظر می‌رسد. سعی کنید رنگ‌ها را از یک طیف انتخاب کنید. رنگ‌هایی مثل کرم روشن و طوسی روشن اتاق را بزرگ‌تر می‌کنند و می‌توانید برخی تزیینات اتاق را از رنگ‌های مختلف با این رنگ‌های خنثی ست کنید.
۵. رنگ وسایل و دیوارها را هماهنگ کنید
اگر رنگ وسایل و دیوارهای اتاق با هم تضاد زیادی داشته باشند، اتاق شما کوچک‌تر از آن چیزی که هست به نظر می‌رسد. وسایلی که رنگ آن‌ها با رنگ دیوار هماهنگی دارد، بهتر با محیط ترکیب می‌شوند و فضایی باز و یکدست ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود اتاق شما بزرگ‌تر به نظر برسد.
راهکارها
ابتدا درباره‌ی رنگ دیوار تصمیم بگیرید و بعد وسایل اتاق را متناسب با آن انتخاب کنید.
سعی کنید وسایل اتاق از نظر رنگ مشابه دیوار یا نزدیک به رنگ دیوار باشند.
۶. از نور طبیعی استفاده کنید
هر اتاق اگر به‌خوبی نور بگیرد، بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. سعی کنید تا جایی که ممکن است از نور طبیعی بهره ببرید و با پرده‌های ضخیم یا تیره، مانع رسیدن نور به داخل اتاق نشوید. اگر نور طبیعی ندارید، با نورپردازی زیبا و هماهنگ می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر کنید.
راهکارها
پرده‌های رنگ روشن و نازک انتخاب کنید.
جلوی پنجره را با گذاشتن وسایل بزرگ، سد نکنید.
اتاق را نورپردازی کنید و از نورهایی که در سطح اتاق پخش می‌شوند به جای نورهای نقطه‌ای استفاده کنید.
۷. از سطوح انعکاسی استفاده کنید
هر سطحی که بتواند نور را منعکس کند، باعث می‌شود که اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد. مثلا یک آینه‌ی بزرگ را در نظر بگیرید که در یکی از دیوارهای اتاق نصب شده است. با کمک آینه و سطوح انعکاسی، نور در اتاق بازتاب پیدا می‌کند و روشن‌تر و بزرگ‌تر می‌شود. علاوه بر دیوار، حتی روی میزها و کنار کمدها هم می‌توانید از سطوح براق و آینه‌ای استفاده کنید.
راهکارها
می‌توانید در یکی از دیوارهای اتاق، یک آینه‌ی بزرگ کار بگذارید یا آینه‌ای بزرگ دارای قاب را به دیوار وصل کنید.
کمدهایی بخرید که روی در آن‌ها آینه تعبیه شده باشد.
۸. وسایل بزرگ‌تر را انتخاب کنید
قبلا هم اشاره کردیم که برای اتاق کوچک باید وسایل مناسبی بخرید. وسایل خیلی بزرگ می‌توانند فضای اتاق را بگیرند و آن را کوچک‌تر کنند. اما اگر می‌خواهید چندین وسیله‌ی جداگانه بخرید، بهتر است چند وسیله‌ی جدا و کوچک را به یک وسیله‌ی بزرگ‌تر تبدیل کنید. مثلا به جای اینکه چندین کمد کوچک برای وسایل مختلف بخرید، یک کمد بزرگ‌تر تهیه کنید که وسایل مختلف شما به‌راحتی در آن جا شود.
۹. وسایل و تزیینات ساده بخرید
برای وسایل داخل اتاق، تزیینات و پرده، طرح‌های ساده را انتخاب کنید. هر چقدر که نقش و نگار و رنگ و تضاد طرح‌های پارچه و وسایل و حتی تابلوها بیشتر باشد، محیط اتاق را شلوغ‌تر و کوچک‌تر جلوه می‌دهد. در واقع علاوه بر اینکه رنگ‌های روشن و خنثی انتخاب می‌کنید باید در انتخاب طرح آن‌ها هم دقت کنید و مدل‌های ساده و تک‌رنگ را انتخاب کنید.
۱۰. وسایل کوتاه‌تر انتخاب کنید
برای اتاق خواب کوچک‌تر وسایلی بخرید که کوتاه‌تر هستند مثلا کمدهای کوتاه و تختی که به زمین نزدیک‌تر است. با این روش، فاصله‌ی وسایل از هم بیشتر می‌شود و فضای بیشتری از دیوار را مشاهده می‌کنید. هر چقدر فضای بیشتری از دیوارها و کف اتاق مشخص باشد، اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
۱۱. پارچه‌های روشن و دلباز بخرید
هر چیز پارچه‌ای که در اتاق وجود دارد، مثلا پرده، روتختی و رومیزی را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید. به‌خصوص برای پرده حتما نازک بودن آن را هم در نظر بگیرید. اگر دوست دارید پارچه‌ی طرح‌دار بگیرید، دقت کنید که طرح‌های ساده‌تر، گل‌های ریزتر یا طرح‌های راه‌راه و چهارخانه را انتخاب کنید.
چطور با کمک فرش اتاق را بزرگ‌تر نشان دهیم؟
بزرگ‌تر کردن فیزیکی اتاق‌های کوچک، امکان‌پذیر نیست اما با ترفندهایی که عنوان کردیم می‌توانید فضا را بزرگ‌تر نشان دهید. دکوراسیون و وسایلی که برای اتاق خواب انتخاب می‌کنید، نقش مهمی در بزرگ‌تر نشان دادن اتاق دارند. هر چقدر که این وسایل بزرگ‌تر باشند، نقش پررنگ‌تری دارند و فرش یکی از مهم‌ترین وسایل اتاق است. انتخاب فرش مناسب می‌تواند کاری کند که اتاق کوچک شما، بزرگ‌تر به‌نظر برسد یا حتی اتاق بزرگ را به یک اتاق کوچک و دنج تبدیل کند.
استفاده از فرش‌های بزرگ و سراسری
اگر فرش شما به طور یک تکه و کامل کف اتاق را بپوشاند، فضای اتاق بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. هر چقدر که سطح کف اتاق دچار تغییر یا وقفه شود، فضای اتاق را کوچک‌تر نشان می‌دهد. اگر فرشی انتخاب کنید که کل کف اتاق را بپوشاند، کاملا یکپارچه و بزرگ به نظر می‌رسد. ممکن است فرش و کفپوش مناسب برای اتاق پیدا نکنید. برخی از انواع فرش‌ها و گلیم‌ها هستند که به سفارش مشتری و با ابعاد دلخواه‌اتان بافته می‌شوند. می‌توانید از این طریق فرشی پیدا کنید که کل سطح اتاق را یکپارچه پوشش دهد.
استفاده نکردن از فرش‌های کوچک
شاید نتوانید یا مایل نباشید از فرش‌های یک تکه کف اتاق استفاده کنید یا کف اتاق موکت باشد. در این صورت ممکن است تمایل داشته باشید که بخشی از اتاق را برای تزیین، یک فرش کوچک بیاندازید. هر چقدر که تعداد این فرش‌های تزیینی بیشتر و اندازه‌ی آن‌ها کوچک‌تر باشد، اتاق شما شلوغ‌تر و البته کوچک‌تر به نظر می‌رسد.
اندازه‌ای که برای این فرش انتخاب می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا اینکه چه وسایلی را داخل اتاق گذاشته باشید. وسایل را بچینید و بعد درباره‌ی ابعاد فرش اتاق تصمیم بگیرید و بزرگ‌ترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب کنید.
توجه به رنگ فرش
تقریباً همه می‌دانیم که استفاده از رنگ‌های روشن‌تر باعث می‌شود که اتاقمان بزرگ‌تر به نظر برسد. اما لازم نیست برای همه جای خانه‌ی خود فرش سفید یا نزدیک به سفید انتخاب کنید. در واقع می‌توانید از رنگ دلخواه خود استفاده کنید ولی سعی کنید طیف‌های روشن‌تر را انتخاب کنید. رنگ روشن نه تنها اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، باعث می‌شود که نور طبیعی محیط، بهتر بازتاب کند. افزایش نور اتاق هم می‌تواند محیط را بزرگ‌تر نشان دهد.
توجه به طرح فرش
طرح فرش باید متناسب با اندازه‌ی اتاق باشد. طرح‌های بزرگ‌تر برای اتاق‌های بزرگ‌تر و فرش‌هایی با طرح‌های ریزتر، برای اتاق‌های کوچک‌تر مناسب است. البته توجه به این نکته مهم است اما طرح فرش تا حد زیادی به آن بخش از فرش که قابل مشاهده باشد، بستگی دارد. اگر بخش زیادی از فرش در معرض دید قرار دارد، باید طرح‌های ریزتر را برای آن انتخاب کنید. در مجموع، هر چقدر که فرش ساده‌تری داشته باشید، می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید.
۱۰ ایده‌ی تابستانی ساده برای دکوراسیون خانه
پرده‌ی مناسب برای اتاق کوچک، چه ویژگی‌هایی دارد؟
کن است شما را محدود کند. گاهی اوقات فضاهای کوچک با دکوراسیون اشتباه، کوچک‌تر از آن چیزی که هستند به نظر می‌رسند و نحوه‌ی چیدن وسایل باعث می‌شود که فضای کمتری از آنچه که واقعا در اتاق وجود دارد، استفاده شود. با چند راهکار می‌توانید اتاق‌های کوچک را بزرگ‌تر کنید! با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.
۱۱ روش برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق کوچک
یکی از مهم‌ترین تزیینات داخل اتاق‌ها، پرده‌ها هستند. انتخاب پرده‌ی مناسب می‌تواند حال و هوای یک اتاق را به کلی عوض کند. با پرده‌ی مناسب می‌توانید اتاق کوچک را بزرگ‌تر نشان دهید. در انتخاب پرده برای اتاق‌های کوچک به این نکات توجه کنید:
پرده را بالاتر نصب کنید
هر چقدر پرده بلندتر باشد، اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. میله‌ی پرده را نزدیک سقف اتاق نصب کنید حتی اگر پنجره از سقف فاصله دارد. پرده باید حدود ۱۰ سانتی‌متر بالاتر از شروع خود پنجره نصب شود. پرده‌ها بلندی که از سقف تا کف ادامه داشته باشند معمولا اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.
طرح‌های عمودی انتخاب کنید
پرده‌هایی که طرح‌های عمودی دارند می‌توانند قد پنجره‌ها را بلندتر نشان دهند و فضای اتاق را بزرگ‌تر کنند. سعی کنید پرده‌هایی که طرح‌های افقی دارند خریداری نکنید. علاوه بر این همان‌طور که قبلا هم توضیح دادیم، طرح‌های بزرگ و شلوغ برای پرده، اتاق را کوچک‌تر نشان می‌دهد. طرح‌های شلوغ و گل‌های درشت به تصویر قالب فضای اتاق تبدیل می‌شود و فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد. سعی کنید رنگ پرده‌ها هم‌رنگ یا کمی روشن‌تر از دیوار باشد. پرده‌های تیره‌رنگ و ضخیم، اتاق را کوچک و شلوغ جلوه می‌دهند.
۱۴ روش عالی برای ساختن خانه‌ای آرام و بی استرس
جمع‌بندی
دکوراسیون اتاق‌ نقش مهمی در کوچک یا بزرگ‌تر نشان دادن آن دارد. با ترفندهایی که عنوان کردیم مثلا استفاده از رنگ‌های روشن، بهره بردن از نور طبیعی و انتخاب دقیق وسایل اتاق می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید. مهم‌تر از همه این است که اتاق کوچک را تا جایی که می‌شود خلوت‌تر نگه دارید تا فضای آن بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر برسد.
منبع:
www.digikala.com/mag/make-room-look-bigger/

نکات مهم در خرید مبل همراه بافرش

 در بین تمام ایرانیان ست کردن مبل همراه بافرش است. جذابیت خرید مبل در بین انها بسیار زیاد است.علاوه برجذابیت زیاد حساسیت نیز همراه خرید این دوکالا همواره بوده است.در مقالات قبلی بسیار درباره خرید انلاین فرش ماشینی و مزایا ان پرداختیم در این مقاله قصد داریم تا به موضوع مهم ست کردن مبل با فرش بپردازیم.

طراحی دکوراسیون داخلی بسیار دشوار و گمراه کننده است و وقتی نوبت به انتخاب رنگ و ست‌هایی مثل ست مبل با فرش و اجزای مختلف دکوراسیون با هم می‌شود، با دامنه وسیعی از انتخاب‌های گوناگون روبرو می‌شویم. انتخاب رنگ دیوار، رنگ عناصر تزیینی، رنگ فرش و رنگ مبلمان تصمیمات سخت و وقت گیری هستند و مکمل کردن این رنگ‌ها با هم واقعا گیج کننده است که در این پست از مجله مبل و دکوراسیون توکامگ به آن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید. در ست کردن رنگ عناصر خانه با هم، اجزای کوچک و ارزان قیمت‌تری وجود دارند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را هر موقع که خواستید عوض کنید و عناصر جدید را جایگزین آن‌ها کنید. ولی در انتخاب رنگ عناصری مثل مبلمان و فرش، که قیمت بالایی دارند و زود به زود نمی‌توانید آن‌ها را عوض کنید، باید دقت کافی به خرج دهید و قبل از خرید و انتخاب رنگ آن‌ها، حتما تحقیقات زیادی کنید. ما در این نوشته سعی می‌کنیم نکاتی را پیرامون انتخاب ست مبلمان با فرش برای شما عزیزان توکامگی فراهم کنیم تا با خواندن آن‌ها، شما را در انتخاب رنگ ست مبل با فرش یاری کرده باشیم. با اینکه نکات مهم و اصلی را برای شما در این پست ارائه داده‌ایم، تنها خواندن این مطلب کافی نیست و شما باید با یک طراح دکوراسیون هم در این امر مشورت کنید تا با اطمینان خاطر کامل رنگ ست مبل با فرش خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.
برای انتخاب ست مبل با فرش ابتدا مبلمانتان را انتخاب کنید
بزرگترین دوراهی در انتخاب ست مبل با فرش این است که ابتدا باید کدام را تهیه کنید؟ رنگ مبل یا رنگ فرش؟ ما به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا حتما رنگ و سبک مبلتان را انتخاب کنید. دلیلش هم این است که پیدا کردن فرش برای ست کردن با مبل خیلی راحت‌تر از پیدا کردن مبلی است که با فرشتان ست شود.
البته اگر در حال حاضر فرشتان را خریده‌اید، نگران نباشید. با خواندن نکات زیر، پیدا کردن و خرید مبلی مناسب برای فرشتان راحت‌تر خواهد شد.
به طرح و بافت بدنه و پارچه مبلتان توجه کنید
بافت و طرح پارچه و بدنه مبل می‌تواند شما را در انتخاب ست مبل با فرش مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کند. در این تصویر ببینید که بافت هندسی مانند موکت چطور بافت حصیری مبل‌های تکی را کامل کرده است. البته شما همیشه چهار انتخاب دارید. اول وقتی مبلتان بافت یا طرح واضح و مشخصی دارد، موکت یا فرش را نیز متناسب با مبلتان، طرح‌دار یا بافت‌دار انتخاب کنید؛ مانند تصویر بالا.
دومین انتخاب این است که برای مبل‌های با بافت و نقش مشخص، موکت یا فرش ساده بگیرید.
سوم اینکه برای مبل‌هایی با بافت ساده، موکت‌های طرح‌دار و شلوغ بگیرید.
 رنگ ست مبل با فرش را انتخاب کنید
حالا نوبت می‌رسد به انتخاب رنگ. البته انتخاب رنگ همراه با انتخاب طرح و بافت مبل و فرش شما رخ می‌دهد، بنابرین تصور نکنید که این مرحله، مرحله‌ای جداگانه است. تنها این نکات را بخوانید و هنگام انخاب ست مبل با فرش منزلتان، همه این نکات را همزمان به یاد داشته باشید.
برای انتخاب رنگ ست مبل با فرش باید بدانید که رنگ‌ها چطور با هم ست می‌شوند و قوانون ترکیب رنگ و الگوهای رنگبندی را بدانید.
شما می‌توانید رنگ مبل و فرش را همرنگ انتخاب کنید. به این الگو، الگوی تک رنگ یا کروماتیک می‌گویند. میتوانید از توناژهای مختلف یک رنگ برای این الگوی رنگ استفاده کنیدهمچنین می‌توانید از الگوی رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای اشخاصی مناسب است که عاشق تضاد و هیجان هستند و رنگ‌ها به آنها روحیه خوبی می‌دهند. همچنین می‌توانید از الگوی رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای اشخاصی مناسب است که عاشق تضاد و هیجان هستند و رنگ‌ها به آنها روحیه خوبی می‌دهند. همچنین می‌توانید از الگوی رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای اشخاصی مناسب است که عاشق تضاد و هیجان هستند و رنگ‌ها به آنها روحیه خوبی می‌دهند. و مبل‌های راحتی و کاناپه‌ها و مبل‌های ال مدرن بیشتر با فرش‌های مدرن و موکت‌ها ست می‌شوند. این ست مبل با فرش نیز برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن و امروزی مناسب است.
گاهی نیز می‌توانید این دو دکوراسیون را با هم ترکیب کنید و ساختارهای سنتی را بشکنید. زیرا حتما نیازی نیست که پایبند به سنتی یا مدرن بودن مبل خودتان بمانید. می‌توانید برای مبلمان مدرن از فرش‌های سنتی و برای مبل‌های سنتی از فرش‌های مدرن استفاده کنید و فقط باید مواظب باشید که این ترکیب تبدیل به یک وصله ناجور در خانه شما نشود. با دقت این کار را انجام دهید.
به طرح کوسن‌ها توجه کنید
یکی دیگر از مواردی که شما را در انتخاب ست فرش با مبل کمک می‌کند، توجه به طرح و رنگ کوسن‌ها است. می‌توانید فرش خانه را با کوسن‌هایتان ست کنید. و یا روکش کوسن‌ها را با توجه به طرح و رنگ فرش انتخاب کنید.
گاهی نیز می‌توانید این دو دکوراسیون را با هم ترکیب کنید و ساختارهای سنتی را بشکنید. زیرا حتما نیازی نیست که پایبند به سنتی یا مدرن بودن مبل خودتان بمانید. می‌توانید برای مبلمان مدرن از فرش‌های سنتی و برای مبل‌های سنتی از فرش‌های مدرن استفاده کنید و فقط باید مواظب باشید که این ترکیب تبدیل به یک وصله ناجور در خانه شما نشود. با دقت این کار را انجام دهید.
پاف وسط مبل ال را فراموش نکنید
پاف وسط مبل ال یک راهنمای فوق‌العاده برای انتخاب ست مبل با فرش است. طرح پاف هرچه که باشد، می‌توانید فرشتان را متضاد با آن انتخاب کنید. یعنی برای پاف‌های طرحدار فرش یا موکت ساده بگیرید.
و برای پاف‌های ساده، فرش یا موکت طرح دار انتخاب کنید.
 البته باید به یاد داشته باشید که بهتر است در این مورد، خود مبل ال شما دارای طرح نباشد
. نکات دیگری نیز از قبیل کلیت دکوراسیون خانه شما، اعم از پرده‌ها، نورپردازی، سایز اتاق، سبک  و دیگر موارد در انتخاب ست مبل با فرش دخیل هستند. هنوز هم بسیار مواردی وجود دارد که شما می‌توانید روی آن ها مانور دهید؛ از جمله ست کردن مبل با کاغذ دیواری. اما ما در این نوشته سعی کردیم به نکاتی بپردازیم که در مورد خود مبل و فرش هستند تا توجه شما را تنها بر روی همین دو مورد متمرکز کنیم. امیدواریم باز هم توانسته باشیم که مورد توجه و پسند شما توکامگی‌های همراه و عزیزمان قرار گرفته باشیم.
به نظر شما چه موارد دیگری در انتخاب ست مبل با فرش دخیل هستند؟ شما چگونه مبل و فرشتان را با هم ست کرده‌اید و به نظرتان فرش و مبل را باید چگونه ست کرد؟ اگر از ترکیب ست مبل و فرش‌ خانه خودتان راضی و خشنود هستید و می‌خواهید دیگران را هم از نظرات و اید‌ه‌های خلاقانه خود مطلع سازید، بی‌صبرانه منتظر دریافت ایده‌های شما در زیر همین نوشته هستیم.
 

 

خریدانلاین مبل بهتر است یا خرید حضوری؟

 

 
مبل و فرش همواره جز دسته هایی از وسایل منزل هستند که در دکوراسیون منزل بسیار تاثیر دارند .خرید فرش و مبل معمولا در اخرین مراحل خرید وسایل منزل به صورت مکمل انجام میشود.امروزه کارشناسان توصسه میکنند که خرید های خود را به سمت خرید اینترنیت ببریم.زیرا در این نوع خرید واسطه ها تا حدامکان حذف میشوند و در نتیجه قیمت مناسبتر محصول به دست مخاطب میرسد.امروزه تفاوت قیمت فرش در شیوه خرید اینترنتی فرش از کاشان بسیار با خرید شیوه فرش از فروشگاه فیزیکی بسیار بالا است.درادامه درباره مزایا خرید اینترنتی مبل بیشتر صحبت خواهیم کرد.
خرید آنلاین مبل باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شود. از آنجایی که خرید مبل آنلاین مزایای بسیاری دارد در مقاله پیش رو سعی برآن داریم تا شما را با خرید اینترنتی مبل بیشتر آشنا کنیم. شکی در این نیست که همه شما یک بار خرید اینترنتی کرده‌اید، اما آیا تا به حال لوازم خانگی را از طریق وب سایت های معتبر خریداری کرده‌اید؟ باید به شما بگویم زمانی که خرید اینترنتی لوازم برای دکوراسیون خانه مزایای بی شماری برایتان دارد. مقایسه قیمت‌ها بدون اینکه زمان زیادی را صرف رفت‌وآمد در مرکز خرید کرده باشید. حمل محصول با کمترین دغدغه به‌دور از ترافیک های شهری خود بزرگترین مزیت این کار است. همچنین شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون منزل و تناژ رنگی حاصل در فضا به ست کردن وسایل بپردازید. با ما همراه باشید تا شما را با مزایای خرید اینترنتی آشنا کنیم. خرید آنلاین مبل راحتی
اگر تصمیم دارید مبل راحتی را به‌صورت آنلاین خریداری کنید برای شما چند پیشنهاد داریم. اولین ترفند ما مقایسه تم رنگی فضای داخلی منزل شما با مبل راحتی است. شما به‌راحتی با استفاده از خرید آنلاین مبل می‌توانید رنگی را که صد در صد با منزل شما شباهت دارد تنها با چند کلیک انتخاب کنید. شاید این مقایسه زمانی که خارج از منزل و در مرکز خرید هستید دشوار باشد. برای این مهم کافی است پشت میز کار خود بنشینید و سیستم را روشن کنید و با نگاه به اطراف خود رنگی را که شباهت بسیاری با فضای داخلی منزل شما دارد انتخاب کنید و آن را برای سرویس مبل راحتی خود برگزینید.
مزیت خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین
امر دیگری که در زمان خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین می‌توان به آن توجه کرد ترکیب و چیدمان مبل‌ها در منزل است. اگر تمایل داشته باشید که تنها از چند کاناپه بدون صندلی راحتی بهره بگیرید به راحتی می‌توانید با انتخاب این گزینه یک ترکیب ایده‌ال را برای منزل خود مد نظر قرار دهید؛ مثلا تمایل دارید تنها از مبل‌های راحتی استفاده کنید با حذف کاناپه از لیست خرید خود و اضافه کردن تعداد بیشتری صندلی‌ راحتی، می توانید به این مهم دست پیدا کنید. یا شاید انتخاب شما یک نیم‌ست باشد باز هم از طریق خرید اینترنتی این امر برای شما ساده‌تر میسر می شود. بدون تردید اگر به‌صورت سنتی قصد چنین کاری را داشته باشید باید مدت زمان زیادی را در فروشگاه‌های مبل سپری کنید.
خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین با توجه به طرح و رنگ
مورد دیگری که در زمان خرید مبل راحتی باید به آن توجه شود رنگ مبل است. شما با توجه به فضای داخلی منزل خود می‌توانید از مبل‌های ساده یا گلدار بهره بگیرد. خرید اینترنتی مبل به‌صورت آنلاین این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که مبل‌های راحتی را با هر ترکیب رنگی که مد نظر دارید به‌صورت آنلاین مشاهده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید برای اتاق نشیمن خود از یک کاناپه گلدار و دو مبل راحتی بهره بگیرد. کافی است با انتخاب نوع پارچه و رنگ آن طرح مورد نظر را مشاهده کنید و انتخاب راحتی را برای خود رقم بزنید. از آنجایی که خانم‌های خانه‌دار بسیار به دیزاین داخلی منزل خود بها می‌دهند باید بگویم خرید آنلاین مبل راحتی، گزینه انتخابی مناسبی برای خریدهای معقولانه به شمار می آید.
مزیت خرید مبل استیل به‌صورت آنلاین
در کنار ترکیب رنگ و طرح که در خرید آنلاین برای شما ساده‌تر صورت می گیرد باید بگوییم حمل‌و‌نقل نیز با خرید آنلاین دیگر کار دشواری نخواهد بود. تنها کار شما چند کلیک ساده بر روی وبسایت مد نظر شما به‌منظور خرید مبل استیل است. سپس سایت مرجع خریدهای شما را بررسی می‌کند و با استفاده از خدمات ارائه شده در این راستا در کمترین زمان ممکن مبل خریداری‌شده را درب منزل به شما تحویل می‌دهد. در روش‌های سنتی خرید نیاز بود چند روز کاری را برای خرید مبل استیل اختصاص می‌دادیم و مدام در مرکز خرید زمان خود را سپری می‌کردیم. این امر به قدری سخت و خسته‌کننده بود که حتی تصور حمل بار تا مقصد گاهی افراد را از خرید منصرف می‌کرد. در دنیای مدرن امروز دیگر دغدغه های گذشته پیش روی شما نیست. شما به‌راحتی می‌توانید از منزل یا محل کار خود با ورود به سایت‌های مرتبط در زمینه دکوراسیون مبل و میز کار، خرید کنید.
مبل کلاسیک و خرید آنلاین
خرید آنلاین مبل مزیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین موارد، بررسی و در نظر گرفتن تمام پارامترهای انتخابی شماست. اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را دوست دارید به‌راحتی با انتخاب مبل‌های کلاسیک می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوع که از طریق خدمات اینترنتی در اختیار شماست به یک انتخاب درست دست پیدا کنید. خرید آنلاین مبل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌راحتی مواد اولیه محصول ساخته شده را مشاهده و مطالعه کنید. این امر به انتخابی باکیفیت و مطلوب‌تر می‌انجامد.
مزیت‌های خرید آنلاین مبل
اگر بخواهیم به‌صورت کلی به مزایای خرید آنلاین مبل اشاره‌ای داشته باشیم می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:
حق انتخاب مشتری
برای خرید مبل راحتی، مبل استیل و مبل کلاسیک حق انتخاب مشتری به‌صورت خرید آنلاین بسیار افزایش پیدا می‌کند. باید به شما بگویم خرید اگر به‌صورت اینترنتی صورت بگیرد شما می‌توانید یک مقایسه کلی بین قیمت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مبل‌های مدنظر داشته باشید. برای این منظور کافی است با چند کلیک به‌جای مراجعه به مراکز خرید به یک انتخاب درست دست پیدا کنید.
افزایش قدرت خرید
افزایش قدرت خرید شما دومین پارامتری است که در زمان خرید آنلاین مبل از آنِ شما می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود به انتخاب مبل راحتی یا مبل استیل بپردازید. نیازهای شما زمانی که در منزل به خرید اینترنتی مبل می‌پردازید سریع‌تر شناسایی می‌شود؛ مثلا ترجیح می دهید صندلی مهمان در کنار سرویس مبل شما نیز قرار داشته باشد و این امر با در نظر گرفتن فضا برای شما ساده‌تر انجام می‌شود.
دسترسی به محصولات و خدمات بیشتر
در خرید آنلاین مبل می‌توانید از محصولات بیشتری در وبسایت دیدن کنید. این امر زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد، اما کیفیت کار شما را برای خرید ارتقا می‌دهد. به‌عنوان مثال تصمیم دارید مبل راحتی بخرید اما با مشاهده مبل‌های استیل یا مبل کلاسیک تصمیم می‌گیرید برای بخش‌های دیگر منزل خود مبل استیل انتخاب کنید.
حذف هزینه‌های سربار
هزینه سربار شما در زمان خرید اینترنتی کاهش پیدا می‌کند. شما نیازی به رفت‌وآمد به مراکز خرید ندارید و با نشستن پشت میز کار خود می‌توانید یک مبل راحتی یا مبل استیل مناسب انتخاب کنید. همچنین هزینه حمل و جابجایی مبل‌های خریداری شده شما با خرید آنلاین به حداقل می‌رسد
خرید انلاین تنها در زمینه مبل نمیتواند به صرفه باشد .به عنوان مثال خریدانلاین فرش ماشینی کاشان امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
یکی ازدلایل اصلی محبوبیت خرید انلاین فرش ماشینی کاشان تفاوت قیمت فاهش انها بادیگرشیوه های خرید است.البته دراین بین ارایه خدماتی که فروشگاه های اینرنتی فرش نیز ارایه دادند بی تاثیر نبوده است.خدماتی که این فروشگاه ها ارایه میدهند بیشتر در جهت اعتماد سازی مخاطباننسبت به خرید انلاین است.
منبع:سایت چه طور

خریدانلاین مبل بهتر است یا خرید حضوری؟

 

 
مبل و فرش همواره جز دسته هایی از وسایل منزل هستند که در دکوراسیون منزل بسیار تاثیر دارند .خرید فرش و مبل معمولا در اخرین مراحل خرید وسایل منزل به صورت مکمل انجام میشود.امروزه کارشناسان توصسه میکنند که خرید های خود را به سمت خرید اینترنیت ببریم.زیرا در این نوع خرید واسطه ها تا حدامکان حذف میشوند و در نتیجه قیمت مناسبتر محصول به دست مخاطب میرسد.امروزه تفاوت قیمت فرش در شیوه خرید اینترنتی فرش از کاشان بسیار با خرید شیوه فرش از فروشگاه فیزیکی بسیار بالا است.درادامه درباره مزایا خرید اینترنتی مبل بیشتر صحبت خواهیم کرد.
خرید آنلاین مبل باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شود. از آنجایی که خرید مبل آنلاین مزایای بسیاری دارد در مقاله پیش رو سعی برآن داریم تا شما را با خرید اینترنتی مبل بیشتر آشنا کنیم. شکی در این نیست که همه شما یک بار خرید اینترنتی کرده‌اید، اما آیا تا به حال لوازم خانگی را از طریق وب سایت های معتبر خریداری کرده‌اید؟ باید به شما بگویم زمانی که خرید اینترنتی لوازم برای دکوراسیون خانه مزایای بی شماری برایتان دارد. مقایسه قیمت‌ها بدون اینکه زمان زیادی را صرف رفت‌وآمد در مرکز خرید کرده باشید. حمل محصول با کمترین دغدغه به‌دور از ترافیک های شهری خود بزرگترین مزیت این کار است. همچنین شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون منزل و تناژ رنگی حاصل در فضا به ست کردن وسایل بپردازید. با ما همراه باشید تا شما را با مزایای خرید اینترنتی آشنا کنیم. خرید آنلاین مبل راحتی
اگر تصمیم دارید مبل راحتی را به‌صورت آنلاین خریداری کنید برای شما چند پیشنهاد داریم. اولین ترفند ما مقایسه تم رنگی فضای داخلی منزل شما با مبل راحتی است. شما به‌راحتی با استفاده از خرید آنلاین مبل می‌توانید رنگی را که صد در صد با منزل شما شباهت دارد تنها با چند کلیک انتخاب کنید. شاید این مقایسه زمانی که خارج از منزل و در مرکز خرید هستید دشوار باشد. برای این مهم کافی است پشت میز کار خود بنشینید و سیستم را روشن کنید و با نگاه به اطراف خود رنگی را که شباهت بسیاری با فضای داخلی منزل شما دارد انتخاب کنید و آن را برای سرویس مبل راحتی خود برگزینید.
مزیت خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین
امر دیگری که در زمان خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین می‌توان به آن توجه کرد ترکیب و چیدمان مبل‌ها در منزل است. اگر تمایل داشته باشید که تنها از چند کاناپه بدون صندلی راحتی بهره بگیرید به راحتی می‌توانید با انتخاب این گزینه یک ترکیب ایده‌ال را برای منزل خود مد نظر قرار دهید؛ مثلا تمایل دارید تنها از مبل‌های راحتی استفاده کنید با حذف کاناپه از لیست خرید خود و اضافه کردن تعداد بیشتری صندلی‌ راحتی، می توانید به این مهم دست پیدا کنید. یا شاید انتخاب شما یک نیم‌ست باشد باز هم از طریق خرید اینترنتی این امر برای شما ساده‌تر میسر می شود. بدون تردید اگر به‌صورت سنتی قصد چنین کاری را داشته باشید باید مدت زمان زیادی را در فروشگاه‌های مبل سپری کنید.
خرید مبل راحتی به‌صورت آنلاین با توجه به طرح و رنگ
مورد دیگری که در زمان خرید مبل راحتی باید به آن توجه شود رنگ مبل است. شما با توجه به فضای داخلی منزل خود می‌توانید از مبل‌های ساده یا گلدار بهره بگیرد. خرید اینترنتی مبل به‌صورت آنلاین این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که مبل‌های راحتی را با هر ترکیب رنگی که مد نظر دارید به‌صورت آنلاین مشاهده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید برای اتاق نشیمن خود از یک کاناپه گلدار و دو مبل راحتی بهره بگیرد. کافی است با انتخاب نوع پارچه و رنگ آن طرح مورد نظر را مشاهده کنید و انتخاب راحتی را برای خود رقم بزنید. از آنجایی که خانم‌های خانه‌دار بسیار به دیزاین داخلی منزل خود بها می‌دهند باید بگویم خرید آنلاین مبل راحتی، گزینه انتخابی مناسبی برای خریدهای معقولانه به شمار می آید.
مزیت خرید مبل استیل به‌صورت آنلاین
در کنار ترکیب رنگ و طرح که در خرید آنلاین برای شما ساده‌تر صورت می گیرد باید بگوییم حمل‌و‌نقل نیز با خرید آنلاین دیگر کار دشواری نخواهد بود. تنها کار شما چند کلیک ساده بر روی وبسایت مد نظر شما به‌منظور خرید مبل استیل است. سپس سایت مرجع خریدهای شما را بررسی می‌کند و با استفاده از خدمات ارائه شده در این راستا در کمترین زمان ممکن مبل خریداری‌شده را درب منزل به شما تحویل می‌دهد. در روش‌های سنتی خرید نیاز بود چند روز کاری را برای خرید مبل استیل اختصاص می‌دادیم و مدام در مرکز خرید زمان خود را سپری می‌کردیم. این امر به قدری سخت و خسته‌کننده بود که حتی تصور حمل بار تا مقصد گاهی افراد را از خرید منصرف می‌کرد. در دنیای مدرن امروز دیگر دغدغه های گذشته پیش روی شما نیست. شما به‌راحتی می‌توانید از منزل یا محل کار خود با ورود به سایت‌های مرتبط در زمینه دکوراسیون مبل و میز کار، خرید کنید.
مبل کلاسیک و خرید آنلاین
خرید آنلاین مبل مزیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین موارد، بررسی و در نظر گرفتن تمام پارامترهای انتخابی شماست. اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را دوست دارید به‌راحتی با انتخاب مبل‌های کلاسیک می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوع که از طریق خدمات اینترنتی در اختیار شماست به یک انتخاب درست دست پیدا کنید. خرید آنلاین مبل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌راحتی مواد اولیه محصول ساخته شده را مشاهده و مطالعه کنید. این امر به انتخابی باکیفیت و مطلوب‌تر می‌انجامد.
مزیت‌های خرید آنلاین مبل
اگر بخواهیم به‌صورت کلی به مزایای خرید آنلاین مبل اشاره‌ای داشته باشیم می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:
حق انتخاب مشتری
برای خرید مبل راحتی، مبل استیل و مبل کلاسیک حق انتخاب مشتری به‌صورت خرید آنلاین بسیار افزایش پیدا می‌کند. باید به شما بگویم خرید اگر به‌صورت اینترنتی صورت بگیرد شما می‌توانید یک مقایسه کلی بین قیمت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مبل‌های مدنظر داشته باشید. برای این منظور کافی است با چند کلیک به‌جای مراجعه به مراکز خرید به یک انتخاب درست دست پیدا کنید.
افزایش قدرت خرید
افزایش قدرت خرید شما دومین پارامتری است که در زمان خرید آنلاین مبل از آنِ شما می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود به انتخاب مبل راحتی یا مبل استیل بپردازید. نیازهای شما زمانی که در منزل به خرید اینترنتی مبل می‌پردازید سریع‌تر شناسایی می‌شود؛ مثلا ترجیح می دهید صندلی مهمان در کنار سرویس مبل شما نیز قرار داشته باشد و این امر با در نظر گرفتن فضا برای شما ساده‌تر انجام می‌شود.
دسترسی به محصولات و خدمات بیشتر
در خرید آنلاین مبل می‌توانید از محصولات بیشتری در وبسایت دیدن کنید. این امر زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد، اما کیفیت کار شما را برای خرید ارتقا می‌دهد. به‌عنوان مثال تصمیم دارید مبل راحتی بخرید اما با مشاهده مبل‌های استیل یا مبل کلاسیک تصمیم می‌گیرید برای بخش‌های دیگر منزل خود مبل استیل انتخاب کنید.
حذف هزینه‌های سربار
هزینه سربار شما در زمان خرید اینترنتی کاهش پیدا می‌کند. شما نیازی به رفت‌وآمد به مراکز خرید ندارید و با نشستن پشت میز کار خود می‌توانید یک مبل راحتی یا مبل استیل مناسب انتخاب کنید. همچنین هزینه حمل و جابجایی مبل‌های خریداری شده شما با خرید آنلاین به حداقل می‌رسد
خرید انلاین تنها در زمینه مبل نمیتواند به صرفه باشد .به عنوان مثال خریدانلاین فرش ماشینی کاشان امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
یکی ازدلایل اصلی محبوبیت خرید انلاین فرش ماشینی کاشان تفاوت قیمت فاهش انها بادیگرشیوه های خرید است.البته دراین بین ارایه خدماتی که فروشگاه های اینرنتی فرش نیز ارایه دادند بی تاثیر نبوده است.خدماتی که این فروشگاه ها ارایه میدهند بیشتر در جهت اعتماد سازی مخاطباننسبت به خرید انلاین است.
منبع:سایت چه طور

خرید فرش کاشان چه مزیت ها ومعایبی دارد؟

 با گسترش کسب و کارهای اینترنتی بسیاری از افراد مایحتاج خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند، یکی از اقلامی که این روزها خرید اینترنتی‌اش بسیار پر طرفدار است بازار فرش ماشینی است.

بیش از ۴ دهه است که فرش ماشینی به عنوان یکی از محبوب‌ترین کف‌پوش‌ها در سراسر دنیا خصوصا ایران شناخته شده است. خرید اینترنتی این کالای محبوب مانند خرید اینترنتی هر کالای دیگری دارای مزایا و معایب مختلفی است. در ادامه‌ی این مقاله سعی کرده‌ایم در رابطه با مزایا ومعایب خرید فرش ماشینی کاشان توضیحاتی کاربردی ارائه دهیم.
 اگر شما هم بین خرید اینترنتی و حضوری فرش ماشینی سرگردانید، پیشنهاد می‌کنم خواندن این مقاله را از دست ندهید.
خرید اینترنتی فرش ماشینی:
در حال حاضر و در دنیای امروز فرش های ماشینی پر مخاطب ترین کف پوش شناخته شده هستند. اما آیا تاکنون به این مسئله دقت کرده‌اید که برای خرید از نمایشگاه ها و فروشگاه های فرش در دنیای واقعی چقدر باید وقت و هزینه بگذارید تا بتوانید مدل و کیفیت مورد نظر خود را پیدا کنید؟ 
یا اگر بخواهید در شهر خودتان که دور از کاشان، مهم‌ترین شهر تولید کننده فرش می‌باشد به دنبال فرش ماشینی مورد نظر خود بگردید، به چند فروشگاه مختلف باید سر بزنید؟
آیا با وجود تلاش‌ها و رفت و آمدهای مداوم می‌توانید طرح دلخواه و رنگ مورد نظر خود را بیابید؟
خبر خوب این است که فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان با امکانات منحصر به فردش آمده است تا شما را از این مشکلات نجات دهد.
خرید اینترنتی فرش به حدی رونق گرفته است که تصور خانه‌ای بدون فرش ماشینی دیگر امکان پذیر نیست.
فروشگاه‌های آنلاین فروش فرش نیز نه تنها با سایر فروشگاه های آنلاین بلکه با فروشگاه های خرید حضوری نیز در رقابتی تنگاتنگ و نفس‌گیر هستند تا خدماتی بهتر و مشتری‌مدارتری ارائه دهند.
مزایای خرید اینترنتی فرش عبارت است : 
  خرید آنلاین فرش می‌تواند از جنبه‌های مختلف مزیت‌های متفاوتی داشته باشد. در ادامه به تشریح برخی مزایای خرید آنلاین می‌پردازیم.
o ارسال رایگان فرش و تحویل درب منزل:
یکی از مزیت‌های خرید فرش ماشینی کاشان، این است که در خرید‌های مستقیم و حضوری از فروشگاه‌ها فروشنده در قبال تحویل و هزینه حمل فرش هیچ مسئولیتی را متقبل نمی‌شود. این در حالی است که فروشگاه  انلاین کاشان در قبال تحویل کالا درب منزل از مشتری هیچ وجهی را دریافت نمی‌کند.
o کیفیت بالا:
سایت‌ فروش آنلاین فرش کاشان، برای افزایش رضایت مشتریان خود و همچنین حفظ دائمی مشتریان خود، هیچگاه فرش بی‌کیفیت و نامرغوب را ارائه نمی‌دهد. در مقابل مدیریت این مجموعه همواره در تلاش است تا با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه، فرشی با کیفیت درجه یک به مشتریان تحویل دهد.
o عدم دریافت مالیات بر فروش:
در فروشگاه‌های آنلاین فرش ماشینی کاشان مالیات بر فروش از مشتریان گرفته نمی‌شود، که این موضوع می‌تواند پس انداز قابل توجهی  برای آن دسته از خریدارانی که عمدتا به صورت آنلاین خریداری می‌کنند باشد.
o راحتی در فروشگاه اینترنتی:
 اگر بخواهید فرشی را به صورت مستقیم و حضوری تهیه و خریداری کنید با زمانی را صرف طی کردن مسافت صرف کنید این در حالی‌ست که با استفاده از سایت خرید آنلاین فرش می‌توانید در منزل و در کسری از زمان فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.
o داشتن نوآوری در محصولات و خلق طرح‌ها کیفیت و فرش‌های نوین
o دسترسی تمام وقت و 24 ساعته:
 در هر زمان از شبانه روز که بخواهید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرش کاشان وارد شوید و نسبت به خرید انلاین فرش ماشینی کاشان اقدام کنید.  جالب است بدانید این فروشگاه‌ معتبر اینترنتی حتی در روز‌های تعطیل هم آماده‌ی ثبت سفارشات خریداران است، که در دنیای واقعی امری تقریبا بعید به نظر می‌رسد.
o صرفه جویی در زمان، هزینه و سوخت 
o قابلیت جست و جو
اگر شما یک فرش خاص را مد نظرتان دارید قابلیت جست وجوی پلتفرم‌های سایت‌های فروش آنلاین فرش کار را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کنند. مثلا اگر رنگ یا طرح خاصی را در ذهن خود دارید می‌توانید با استفاده از گزینه‌های جست و جو فرش مورد پسند خود را پیدا کنید. یا حتی می‌توانید به جست و جو بر اساس قیمت فرش‌ها بپردازید.
می توانید ترتیب متفاوت برای جست و جوی خود قائل شوید مثلا اول جست و جو با رنگ بعد با سایز فرش و بعد با قیمت.
با این روش پیدا کردن فرش مورد علاقه و مناسب شما بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود.
o امکان مقایسه قیمت ها در سریع ترین زمان
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های  خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان مقایسه‌ی قیمت‌هاست. در خرید اینترنتی شما می‌توانید با چند کلیک ساده به راحتی متوجه‌ی تفاوت قیمت‌ها و سود حاصل از خرید از فروشگاه معتبر فرش ماشینی کاشان در مقایسه با باقی فروشگاه‌ها شوید
o امکان استفاده از پشتیبان آنلاین به عنوان متخصص خرید و فروش فرش‌های ماشینی در ۲۴ ساعت شبانه روز
o امکان مشاهده‌ی تصاویر و ویدئو قبل از سفارش فرش
o بررسی نظرات سایر مشتری‌ها:
یکی دیگر از قابلیت‌های مهم خرید اینترنتی مشاهده‌ی آنلاین و در لحظه‌ی نظرات مشتریان دیگر در لحظه‌ی بررسی کالا می‌باشد.
و چندین مورد دیگر که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن خریدی لذت بخش داشته باشید.
 آیا شما نیز تاکنون تجربه‌ی خرید آنلاین از فروشگاه‌های معتبر فرش داشته‌اید؟ می‌توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات خود سایر خریداران فرش را از مزیت‌های این نوع خرید آگاه کنید.
معایب خرید آنلاین فرش ماشینی:
خرید فرش به صورت آنلاین نیز مانند هر خرید اینترنتی دیگری دارای مزایا و معایب مختلفی است که برای تصمیم‌گیری صحیح لازم است با آن‌ها نیز آشنا شوید. از همین رو در ادامه برخی از مهم‌ترین معایب خرید آنلاین فرش ماشینی را برای شما برمی‌شماریم.
o غیر قابل ملموس بودن کالا:
یکی از بارزترین مشکلاتی که همیشه به دنبال فروش آنلاین و اینترنتی خواهد بود غیر قابل لمس بودن کالاهاست.
 البته امروزه بسیار از فروشگاه‌های فرش از جمله فروشگاه فرش ماشینی کاشان امکانی را فراهم کرده است که با قرار دادن فیلم و عکس واقعی از لمس فرش برای مشتریان، تصویری همه جانبه از فرش را ارائه می‌دهد و می‌تواند این نگرانی را از مشتری‌ها دور کند.
o عدم اطمینان در فروش اینترنتی فرش ماشینی
متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در زمینه خرید و فروش اینترنتی بسیاری از مردم اعتقادی به اعتبار فروشگاه‌ها ندارند و به همین دلیل حاضر به اعتماد به این سایت‌ها نیستند.
خریداران اما، در فروشگاه اینترنتی فرش کاشان می‌توانند با مراجعه به قسمت درباره ما و تماس با ما، اطمینان حاصل کنند که اطلاعات و شماره تلفن فروشگاه فرش کاشان کاملا صحت دارد. خریداران همچنین می‌توانند با بررسی نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز‌های مربوطه از خرید خود مطمئن شوند

فرش ماشینی در نمایشگاه تهران به چند روش فروش میرود؟

  

هرساله در اوایل نیمه دوم سال در پایتخت ایران و درمحل نمایشگاه های دایمی نمایشگاه بین المللی فرش تهران برگذار میشود.این نمایشگاه امسال از ۱۶ تا ۱۹ ابان ماه برگذار میشود.مادر این مقاله سعی داریم تا تاثیر برگذاری این نمایشگاه را بر میزان صادرات فرش ماشینی کاشان مورد بررسی قرار دهیم.

نمایشگاه تهران محل خودنمایی در برابر رقبا

در نمایشگاه تهران بیش از ۱۰۰واحد تولید کننده فرش ماشینی شرکت میکنند.این نمایشگاه معمولا به محل رقابت شدید بین واحد های تولیدی تبدیل میشود.در این عرصه تمام واحد های تولیدی تمام سعی خود را میکنند که نسبت به رقبا توجه بیشتری جذب کنند.در این راه معمولا از اینفلونسر مارکتینگ نهایت استفاده ار میبرند . از حضور ورزشکاران گرفته تا بازیگران سینماایران.تولید کنندگان به غیر از رقابت در عرصه تبلیغات و سعی در جلب توجه مردم به غرفه خود در زمینه نقشه ورنگبندی نیز تمام سعی خود را میکنند تا مردم را به سمت محصولات شرکت خود جلب کنند.

در سال معمولا شرکت ها دوبار نقشه های خود را اپدیتت میکنند.:یکی در ابتدای سال و دیگری برای نمایشگاه بین المللی تهران

شرکت ها تمام سعی خود ارانجام میدهند تا در نمایشگاه در زمینه محصول تمایز رقابتی ایجاد کنند. انها معمولا زیباترین نقشه و رنگبندی خود را برای نمایشگاه تهران اماده میکنند.

شرکت های تولیدی به خوبی میدانند که اگر نمایشگاه تهران رابا موفقیت طی کنند میتوانند فروش خودرا برای حداقل یک سال تضمین کنند

فروش درنمایشگاه تهران چگونه اتفاق می افتد؟

در نمایشگاه تهران معمولا فروش به سه صورت اتفاق می افتد:

یک:فروش در محل نمایشگاه

دو:ارایه کوپن تخفیف و راهنمایی به نمایندگی های فروش در سطح شهر

سه:دریافت لید و فروش به صورت انلاین

فروش در محل نمایشگاه:

یکی از اهداف بیشتر واحدهای تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه فرش ماشینی تهران فروش در خود نمایشگاه تهران به مشتریان خرد است. اکثر شرکت کنندگان با دریافت بیعانه محصول را در سیستم رزرو میکنند وسپس بعد از عملیات بافت و تولید محصول ،کالا را به مشتری تحویل داده وعملیات تسویه حساب را انجام میدهند.

ارایه کوپن تخفیف و دعوت به خرید از نمایندگی های سطح شهر:

بعضی از شرکت های تولیدی بزرگ که در اکثر شهر های ایران دارای نمایندگی فروش هستند با ارایه کوپن هایی که دارای درصدهای مختلف تخفیف است سعی میکنند مشتریان خود را به سوی نمایندگی های فروش خود هدایت کنند.

دریافت لید و فروش به صورت انلاین:

در نمایشگاه فرش تهران معمولا عرضه محصولات به صورت مستقیم انجام میشود.قیمت پایین تر محصولات نسبت به سایر مکان های فروش عاملی شده که این نمایشگاه برای عمئم افراد دارای جذابیت های خاصی باشد. به عنوان مثال در عرضه مستقیم فرش ۷۰۰شانه قیمت فرش ماشینی ۷۰۰شانه تراکم۲۵۵۰کاشان عرضه شده درنمایشگاه بسیار پایینتر از قیمت های عرضه شده در سطح شهر و شهرستان های مختلفف است.به همین علت افراد تمام سعی خود رامیکنند تا خرید خود را انجام دهند.اما وجود داند افرادی که در مدت زمان برگذاری نمایشگاه امکان خرید فرش را ندارند بنابراین شرکت های تولیدی فرش با دریافت شماره تماس از انها و همچنین ارایه سایت شرکت خود به افراد مردم را به خرید فرش ماشینی خود به صورت انلاین تشویق میکنند.این اتفاق برای شرکت های تولید کننده فرش های۱۲۰۰شانه بیشتر اتفاق می افتد.شرکت های تولیدی معمولا افرادی را که در حال حاضر توانایی خرید را ندارند به خرید انلاین فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه تشویق میکنند.

تاثیر نمایشگاه تهران بر میزان فروش فرش چگونه است؟

درباره فروش شیوه های فروش خرد در بالا به صورت کامل صحبت شد اما فروش فرش در این نمایشگاه تنها به این موضوع ختم نمیشود . مهمترین عامل شرکت تولید کنندگان فرش ماشینی در نمایشگاه تهران جذب مشتریان صادراتی از کشور های عراق ،افغانستان،پاکستان و.. است .شرکت ها معمولا تمام سعی خود را انجام میدهند تا اینگونه مشتریان را به سمت و سوی خود جذب نمایند.

این رقابت در بین جذب نمایندگی در سراسر کشور نیز بسیار بالا است.

بنابراین برگذاری نمایشکاه تهران و همچنین توجه به فروش فرش در همه جوانب میتواند میزان فروش شرکت را تا ۵۰ درصد افزایش دهد.

امیدواریم شرکت ها به زودی با رفع تحریم ها علیه ایران و همچنین ازاد سازی اینترنت و همچنین امکان انجام تبلیغات بین المللی در فیسبوک بتوانند تعداد بیشتر از افراد صادر کننده را به نمایشگاه بین المللی تهران بکشانند

  

مزیت خرید فرش از نمایشگاه تهران چیست؟

 برای شرکت های تولید کننده فرش ماشینی اواسط هرسال فرصتی پیش میایید که انها میتوانددبا استفاده درست و کاربردی از ان تقریبا تولید تمام سال خود رابه فروش برسانند. این اتفاق بزرگ برگذاری نمایشگاه فرش ماشینی تهران است. ما امروزمیخواهیم در این مطلب به بررسی نمایشگاه بین المللی تهران وتا ثیرات ان بر فروش و کیفیت فرش ماشینی را بررسی کنیم.

 
درسال های نه چندان دور که سایه سنگین تحریم های امریکا بر روی سرکشورما ایران نبود این نمایشکاه با شور و شوق بیشتری انجام میشدوجز نمایشکاه های برتر دنیا به حساب می اند . اما امروزه به دلیل مشکل تحریم ها و همچنین مشکل که جهان به تازگی با ان رودروشده است یعنی کرونا از میزان شور وشوق ان تا حدودی کاسته شده است.با ادامه مطلب همراه ما باشید
 
تاثیر نمایشگاه تهران بر میزان فروش شرکت های فرش ماشینی
 
نمایشگاه تهران مانند یک دریایی از مشتری برای شرکت ها عمل میکنند.و شرکت ها سعی دارند به طرق مختلف مشتریان را به سمت محصولات خود جذب کنند. از دکوراسیون نمایشگاهی شیک گرفته تا قراردادن کافی شاپ در غرفه خود. شرکت ها برای اینکه در این عمل موفق باشند معمولا سه گروه فروشنده برای مجموعه خود در نظر میگیرند .دسته ول که مهترین دسته این مجموعه است مسول جذب مشتریان صادراتی است .این دسته از افرادمعمولا بیشتر زمان خود را برروی جذب افراد میگذارند که از کشورهای عراق،پاکستان،افغانستان و... امده اند میگذارند . اگراین افراد در زمینه جذب موفق باشندمیتوانند کل فروش شرکت را تضمین کنند و باعث پیشرفت شرکت شوند.
 
دسته دوم افرادی هستند که برروی مشتریان عمده بخر داخلی سرمایه گذاری میکنند این افراد معمولا بنکداران را از قبل شناسایی کرده و برای انها دعوت نامه ارسال میکنند و انها رابه بازدید از غرفه خود دعوت میکنند. این افراد معمولا مشتریان دسته خود را اماده برقراری رابطه های بلند مدت میکنند و شرایط همکاری را به انها توضیح میدهند.
 
دسته سوم افرادی هستند که معمولا مشتاقان خرید فرش ماشینی کاشان را که به صورت خانوادگی در نمایشگاه حاضر شده اند را جذب میکنند این شرکت ها در این روش معمولا به دو صورت عمل میکنند. انها یامحصول را در همان مکان به فروش میرسانند و مبلغی رابه عنوان بیعانه دریافت میکنندو بعد از تولید فرش ماشینی اقدام به ارسال وتسویه حساب میکنند و یا با ارایه کد های تخفیفی این افراد را برای نمایشکاه ها و نمایندگی های سطح شهرستان ها میفرستند .شیوه فروش تکی در این نمایشکاه معمولا توسط عده کمی از نمایشگاه داران انجام میشود
 
تاثیر نمایشگاه فرش ماشینی برروی کیفیت فرش ماشینی گونه است؟
 
رقابت در هرصنعت باعث پیشرفت ان صنعت میشود.در صنعت فرش ماشینی نیز نمایشگاه بین المللی تهران مکانی برای رقابت تولید کنندگان فرش ماشینی است. تولید کنندگان فرش ماشینی در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود رابه نمایش میگذارند. بنابراین در اولین مرحله رقابت در طرح فرش صورت میگیرد.طرح های فرش ماشینی جدید باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل ایرانیان مشود .رقابت در مرحله دوم در کیفیت صورت میگیرد .درنمایشگاه های بین المللی تهران همچون نمایشگاه های دموتکس غرفه ها در کنار هم قرار دارند این باعث میشود تا مشتریان امکان مقایسه محصولات راداشته باشند.بنابراین باید شرکت ها تمام سعی خودرا انجام دهند تا فرش انها بدون پرز باشد واز نخ های اکرلیک باکیفیت تهیه شده باشد در ضمن نخ هاباید کاملا هیت ست باشند تا با قراگیری درمراحل تولید فرش ماشینی دچار اسیب نشوند.
 
بنابریان شرکت ها باید کیفیت تولید فرش ماشینی خود رابالا ببرند.رقابت بعدی در زمینه فعالیت های دانش بنیان است .در این نمایشگاه ها معمولا شرکت ها برای ایجاد مزیت رقابتی در بازاریابی به سراغ فعالیت های دانش بنیان میروند دراین فعالیت ها معمولا فرش ها ضد اب ضد چرک و....میشوند. یکی از مکان هایی که دانشجویان میتواند محصولات خود را درزمینه صنعت نساجی ارایه دهند نمایشکاه بین المللی تهران است
 
خرید اینترنتی نقطه عطف نمایشگاه امسال
 
امسال به نظر میرسد که خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان محل رقابت باشد. شرکت ها تمام سعی خودر ا در جمع اوری لید ها خواهند کرد انها باید تمام سعی خودرا انجام دهند تا شبکه های اجتماعی خود نظیر توییتر،تلگرام و اینستاگرام خود و در صدر انها سایت خود را تبلیغ کنند .امسال نمایشگاه تهران محلی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خواهد بود.مدیران فروش به خوبی میدانند که اینده بازار در سمت بازاریابی دیجیتال هست بنابراین از حالا به دنبال پرورش بازاریابی دیجیتال هستند. بسیاری از انها قبل از شروع نمایشگاه تهران وارد برگذاری کمپین های دیجیتال شده اند.انها با تولید محتوای مفید و بیان مزایا خرید انلاین فرش نسبت به خرید به روش سنتی سعی در گسترش فروش مستقیم دارند. شرکت های تولدی در سایت های خود بیشتر تمرکز را برروی مزیت های خرید انلاین گذاشته اند. مزیت های اساسی مانند تفاوت قیمت فرش 1200شانه کاشان درخرید به روش سنتی وانلاین.بستر دیجیتال به زودی جایگاه خرید سنتی را خواهد گرفت وشرکت های تولید به این موضوع کاملا واقف هستنند. انها با انجام تبلیغات برای صفحه های اجتماعی خود باید یک گام بلند رو به جلو بردارند قطعا اگر این حرکت صورت نگیرد در اینده نه چندان دور انها مجور به انجام هزینه های گزاف جهت انجام تبلیغات خواهند شد

قیمت های پایین فرش ماشینی در زمان قدیم چه تاثیری براستفاده ان داشت

 فرش ماشینی کالایی جدانشدنی از سبد خانوار های ایرانیست خانواده های ایرانی فرش ماشینی را کالایی جدانشدنی از دکوراسیون منزل خود میدانستند و احتمام به خرید ان مخصوصا برای تهیه جهیزیه عروس دارند. در زمان های قدیم معیار های خرید فرش ماشینی کاملا واضح نبود و افراد اصرار زیاد برای چگونگی خرید فرش ماشینی نداشتند اما بااعمال تحریم های امریکا علیه ایران و بالاررفتن نرخ ارز وبه تیع ان بالارفتن مواداولیه فرش ماشینی یعنی نخ های جوت و الیاف اکریلیک حساسیت مردم نسبت به خردی فرش ماشینی بیشتر شد انها دیگر به صورت کم اهمیت به موضوع نگاه نمیکردند انها برای خرید حالا دیگر وقت کافی را میگذاشتند و خرید را با اطلاعات کافی انجام میدادند .

با اعمال تحریم های و بالارفتن نرخ ارز معیار های خرید نیز تفاوت کرد در قدیم فرش تنها وسیله ای برای پهن کردن و پوشش زمین بود اماامروزه این داستان به کلی تفاوت کرده است ما درادامه به چند معیار اصلی که درانتخاب فرش ماشینی مهم است میپردازیم

میزان تراکم و شانه فرش ماشینی

درزمان های قدیم میزان تراکم وشانه فرش ماشینی برای خانواده ها زیاد نبود این چند دلیل داشت از جمله این دلایل عبارت است از :

قیمت پایین محصولات:

درزمان های قدیم قیمت های پایین محصولات باعث میشد حساسیت نسبت به نوع تراکم وشانه کم باشد و اختلاف قیمت نیز بین تراکم وشانه فرش ماشینی بسیار کم بود

تاثیر کم تراکم وشانه برکیفیت:

به دلیل تفا.وت اندک تراکم و شانه فرش ها اصولا این موضوع زیاد بر کیفیت تاثیر گذار نبوده است

تاثیر کم بر زیبایی

دلبل دبگذ که تذاکم وشانه امروزه برای خانوارها اهمیت بافته است تاثیر تراکم و شانه بر زیبایی فرش ماشینی است امروزه تفاوت فرش ۷۰۰شانه و ۱۲۰۰شانه در زیبایی بسبار زیاد است بنابراین حساسیت خانوارها هم نسبت به ان تقریبا زیاد است

قیمت های بالای محصولات فرش ماشینی

در زمان های قدیم که اقتصاد ایران شاهد این مقدار تورم زیاد نبود فرش ماشینی به عنوان کالایی تلقی میشد که هر چند سال یکبار امکان تعویض داشت اما امروزه قیمت بالای فرش ماشینی اجازه همچنین عملی را نمیدهد امروزه قیمت فرش ۱۲۰۰شانه تراکم۳۶۰۰ در روش هایی که به صورت مستقیم خرید انجام میشودبال است چه برسد به روش هایی که باید خرید به روش سنتی انجام گردد همانطور که میدانیم قیمت فرش ماشینی در روش خرید سنتی بسیار بیشتر از قیمت درفروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان است این اختلاف قیمت است که افراد را به خریدانلاین فرش ماشینی تشویق میکند

نوع الیاف مصرفی

در زمان های قدیم نوع الیاف مصرفی در فرش ماشینی برای خانواده ها دارای اهمیت نبود چون اساسا انها از تاثیر نوع الیاف بر کیفیت فرش ماشینی اطلاع کافی نداشتند اما مروزه کیفیت الیاف یکی از سوالات رایج انها است .برای خانواده ها دارای اهمیت است که کیفیت الیاف مصرفی در فرش ماشینی از نوع الیاف اکرلیک است یا از نوع پلی استر

ضد پرز بودن و ضدحساسیت بودن فرش ماشینی

در قدیم پرزدهی فرش ها واقعا خانم های خانه دارر اذیت میکرد اما امروزه خوشبختانه باهیت ست شدن نخ های مصرفی در فرش ماشینی این مشکل به طور کامل ازبین رفته است این موضوع امروزه برای خانواده ها دارای اهمیت است که محصولات انها ضد پرز و ضد حساسیت باشد این محصولات که خانواده های ایرانی مصرف میکنند باید دارای نشان استاندارد داشته باشد

امروزه مردم بر نوع خرید انلاین نیزحساس هستند انها از فروشگاه هایی خرید میکنند که حتما نمادداینماد داشته باشد و مجوز از سازمان مدیزت صنعتی داشته باشد

 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد