نکاتی که باید در خرید اینترنتی به ان توجه کنید
توصیه هایی برای امنیت خرید اینترنتی
توصیه هایی برای امنیت خرید اینترنتی
هرساله نمایشگاه فرش ماشینی در تهران و در محل دایم نمایشگاه بین لمللی تهران برگذار میشود.در این نمایشگاه معمولا تولید کنندگان برتر کشور محصول خودرا به نمایش میگذارند.این نمایشگاه که با هدف پیدا کردن بازار های بین امللی و همچنین افزایش میزان صادرات انجام میشود محلی برای رقابت برند های برتر کشور نیز هست.در این نمایشگاه معمولا شرکت هامحصولات خود را نیز برای خریداران داخلی و همچنینخریداران خانگی فرش ماشینی به نمایش میگذارند.در این نمایشگاه ها معمولا فرش های 700شانه به بالا به نمایش گذاشته میشود.قیمت فرش700شانه کاشان دراین نمایشگاه به دلیل ارایه مستقیم محصول معمولا در سطح پایین تری نسبت به فروشگاه های داخل شهر دارند.این تفاوت قیمت در فرش های با شانه دیگر نیز صادق است در ادامه گزارشی از این نمایشکاه را برای مطالغه منتشر کرده ایم
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، سیزدهمین نمایشگاه بینالمللی کفپوشها، موکتها، فرشهای ماشینی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی ایران با حضور رئیس اتاق ایران و وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. این نمایشگاه تا چهارشنبه ۱۹ آبان ادامه دارد.
این نمایشگاه با ۱۰۵ غرفه در مساحتی برابر با ۱۴ هزار متر مربع و همراهی بیش از ۸۰ درصد تولیدکنندگان منطقه کاشان برپا شده است.
اتاق کاشان برگزاری این دوره از نمایشگاه را با رویکرد صادرات و بهمرسانی فعالان و تولیدکنندگان فرش ماشینی، موکت و صنایع وابسته به عهده گرفته و از طریق امتیازدهی و رتبهبندی هر شرکت بسته به عملکرد آنها در طول بیش از سه سال، غرفهها را در اختیار شرکتکنندگان، قرار داده است.
رئیس اتاق ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق کاشان با بازدید از سالنهای مرتبط با تولیدکنندگان فرشهای ماشینی ضمن اطلاع از حجم صادرات شرکتها و حضور آنها در بازارهای رقابتی بینالمللی از مشکلات و چالشهای تولیدکنندگان مطلع شدند.
در این بین برخی از تولیدکنندگان فرشهای ماشینی به چالشهای تولید و مشکلاتی چون موانع ارزآوری و گمرک اشاره کردند و خواستار رفع موانع و تسهیل مسیر تولید شدند.
غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران نیز ضمن تایید مشکلات موجود در این صنعت، راه گذر از مشکلات را همراهی مسوولان و شنیدن مشکلات صاحبان کسبوکار دانست و صنعت فرش ماشینی ایران را که از تکنولوژی روز بهرهمند است، شایسته رسیدگی بیشتر و تسهیل مسیر صادرات برای آن دانست.
به گزارش ایرنا، سیدرضا فاطمیامین، وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیشنهاد دفتر کل صنایع نساجی و پوشاک وزارتخانه مبنی بر ایجاد کنسرسیوم صادراتی به منظور بررسی مشکلات و چالشهای پیش روی آنها استقبال کرد و قول برگزاری جلسهای را با حضور نماینده اتاق ایران و اتاق کاشان و همراهی دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارتخانه و تولیدکنندگان فرشهای ماشینی را داد.
منبع:
https://www.irna.ir/news/84533057/مسیر-صادرات-فرش-ماشینی-تسهیل-شود
درسال هایی که قیمت مسکن در ایران بسیار بالا رفته مردم به سمت خرید منازل با متراژپایین روی اورده اند.یکی از دغدغه های اصلی صاحبان خانه های کوچک جلوه های خانه هایشان است.انها همواره دنبال راه هایی میگردند که بتوانند خانه خود را به وسیله خطای دید چشم بزرگتر جلوه دهند.در این مقاله که ما از سایت معتبر دیجی کالا برداشتیم به 11 مورد از راه هایی که خانه را بزرگتر جلوه میدهد پرداخته ایم.در این مقاله به تمام نکات مربوز به بزرکتر جلوه دادن خانه از جمله خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان تا چگونگی خرید پرده و حتی رنگ ان پرداخته شده است.
در بین تمام ایرانیان ست کردن مبل همراه بافرش است. جذابیت خرید مبل در بین انها بسیار زیاد است.علاوه برجذابیت زیاد حساسیت نیز همراه خرید این دوکالا همواره بوده است.در مقالات قبلی بسیار درباره خرید انلاین فرش ماشینی و مزایا ان پرداختیم در این مقاله قصد داریم تا به موضوع مهم ست کردن مبل با فرش بپردازیم.
با گسترش کسب و کارهای اینترنتی بسیاری از افراد مایحتاج خود را به صورت آنلاین خریداری میکنند، یکی از اقلامی که این روزها خرید اینترنتیاش بسیار پر طرفدار است بازار فرش ماشینی است.
هرساله در اوایل نیمه دوم سال در پایتخت ایران و درمحل نمایشگاه های دایمی نمایشگاه بین المللی فرش تهران برگذار میشود.این نمایشگاه امسال از ۱۶ تا ۱۹ ابان ماه برگذار میشود.مادر این مقاله سعی داریم تا تاثیر برگذاری این نمایشگاه را بر میزان صادرات فرش ماشینی کاشان مورد بررسی قرار دهیم.
نمایشگاه تهران محل خودنمایی در برابر رقبا
در نمایشگاه تهران بیش از ۱۰۰واحد تولید کننده فرش ماشینی شرکت میکنند.این نمایشگاه معمولا به محل رقابت شدید بین واحد های تولیدی تبدیل میشود.در این عرصه تمام واحد های تولیدی تمام سعی خود را میکنند که نسبت به رقبا توجه بیشتری جذب کنند.در این راه معمولا از اینفلونسر مارکتینگ نهایت استفاده ار میبرند . از حضور ورزشکاران گرفته تا بازیگران سینماایران.تولید کنندگان به غیر از رقابت در عرصه تبلیغات و سعی در جلب توجه مردم به غرفه خود در زمینه نقشه ورنگبندی نیز تمام سعی خود را میکنند تا مردم را به سمت محصولات شرکت خود جلب کنند.
در سال معمولا شرکت ها دوبار نقشه های خود را اپدیتت میکنند.:یکی در ابتدای سال و دیگری برای نمایشگاه بین المللی تهران
شرکت ها تمام سعی خود ارانجام میدهند تا در نمایشگاه در زمینه محصول تمایز رقابتی ایجاد کنند. انها معمولا زیباترین نقشه و رنگبندی خود را برای نمایشگاه تهران اماده میکنند.
شرکت های تولیدی به خوبی میدانند که اگر نمایشگاه تهران رابا موفقیت طی کنند میتوانند فروش خودرا برای حداقل یک سال تضمین کنند
فروش درنمایشگاه تهران چگونه اتفاق می افتد؟
در نمایشگاه تهران معمولا فروش به سه صورت اتفاق می افتد:
یک:فروش در محل نمایشگاه
دو:ارایه کوپن تخفیف و راهنمایی به نمایندگی های فروش در سطح شهر
سه:دریافت لید و فروش به صورت انلاین
فروش در محل نمایشگاه:
یکی از اهداف بیشتر واحدهای تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه فرش ماشینی تهران فروش در خود نمایشگاه تهران به مشتریان خرد است. اکثر شرکت کنندگان با دریافت بیعانه محصول را در سیستم رزرو میکنند وسپس بعد از عملیات بافت و تولید محصول ،کالا را به مشتری تحویل داده وعملیات تسویه حساب را انجام میدهند.
ارایه کوپن تخفیف و دعوت به خرید از نمایندگی های سطح شهر:
بعضی از شرکت های تولیدی بزرگ که در اکثر شهر های ایران دارای نمایندگی فروش هستند با ارایه کوپن هایی که دارای درصدهای مختلف تخفیف است سعی میکنند مشتریان خود را به سوی نمایندگی های فروش خود هدایت کنند.
دریافت لید و فروش به صورت انلاین:
در نمایشگاه فرش تهران معمولا عرضه محصولات به صورت مستقیم انجام میشود.قیمت پایین تر محصولات نسبت به سایر مکان های فروش عاملی شده که این نمایشگاه برای عمئم افراد دارای جذابیت های خاصی باشد. به عنوان مثال در عرضه مستقیم فرش ۷۰۰شانه قیمت فرش ماشینی ۷۰۰شانه تراکم۲۵۵۰کاشان عرضه شده درنمایشگاه بسیار پایینتر از قیمت های عرضه شده در سطح شهر و شهرستان های مختلفف است.به همین علت افراد تمام سعی خود رامیکنند تا خرید خود را انجام دهند.اما وجود داند افرادی که در مدت زمان برگذاری نمایشگاه امکان خرید فرش را ندارند بنابراین شرکت های تولیدی فرش با دریافت شماره تماس از انها و همچنین ارایه سایت شرکت خود به افراد مردم را به خرید فرش ماشینی خود به صورت انلاین تشویق میکنند.این اتفاق برای شرکت های تولید کننده فرش های۱۲۰۰شانه بیشتر اتفاق می افتد.شرکت های تولیدی معمولا افرادی را که در حال حاضر توانایی خرید را ندارند به خرید انلاین فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه تشویق میکنند.
تاثیر نمایشگاه تهران بر میزان فروش فرش چگونه است؟
درباره فروش شیوه های فروش خرد در بالا به صورت کامل صحبت شد اما فروش فرش در این نمایشگاه تنها به این موضوع ختم نمیشود . مهمترین عامل شرکت تولید کنندگان فرش ماشینی در نمایشگاه تهران جذب مشتریان صادراتی از کشور های عراق ،افغانستان،پاکستان و.. است .شرکت ها معمولا تمام سعی خود را انجام میدهند تا اینگونه مشتریان را به سمت و سوی خود جذب نمایند.
این رقابت در بین جذب نمایندگی در سراسر کشور نیز بسیار بالا است.
بنابراین برگذاری نمایشکاه تهران و همچنین توجه به فروش فرش در همه جوانب میتواند میزان فروش شرکت را تا ۵۰ درصد افزایش دهد.
امیدواریم شرکت ها به زودی با رفع تحریم ها علیه ایران و همچنین ازاد سازی اینترنت و همچنین امکان انجام تبلیغات بین المللی در فیسبوک بتوانند تعداد بیشتر از افراد صادر کننده را به نمایشگاه بین المللی تهران بکشانند
برای شرکت های تولید کننده فرش ماشینی اواسط هرسال فرصتی پیش میایید که انها میتوانددبا استفاده درست و کاربردی از ان تقریبا تولید تمام سال خود رابه فروش برسانند. این اتفاق بزرگ برگذاری نمایشگاه فرش ماشینی تهران است. ما امروزمیخواهیم در این مطلب به بررسی نمایشگاه بین المللی تهران وتا ثیرات ان بر فروش و کیفیت فرش ماشینی را بررسی کنیم.
فرش ماشینی کالایی جدانشدنی از سبد خانوار های ایرانیست خانواده های ایرانی فرش ماشینی را کالایی جدانشدنی از دکوراسیون منزل خود میدانستند و احتمام به خرید ان مخصوصا برای تهیه جهیزیه عروس دارند. در زمان های قدیم معیار های خرید فرش ماشینی کاملا واضح نبود و افراد اصرار زیاد برای چگونگی خرید فرش ماشینی نداشتند اما بااعمال تحریم های امریکا علیه ایران و بالاررفتن نرخ ارز وبه تیع ان بالارفتن مواداولیه فرش ماشینی یعنی نخ های جوت و الیاف اکریلیک حساسیت مردم نسبت به خردی فرش ماشینی بیشتر شد انها دیگر به صورت کم اهمیت به موضوع نگاه نمیکردند انها برای خرید حالا دیگر وقت کافی را میگذاشتند و خرید را با اطلاعات کافی انجام میدادند .
با اعمال تحریم های و بالارفتن نرخ ارز معیار های خرید نیز تفاوت کرد در قدیم فرش تنها وسیله ای برای پهن کردن و پوشش زمین بود اماامروزه این داستان به کلی تفاوت کرده است ما درادامه به چند معیار اصلی که درانتخاب فرش ماشینی مهم است میپردازیم
میزان تراکم و شانه فرش ماشینی
درزمان های قدیم میزان تراکم وشانه فرش ماشینی برای خانواده ها زیاد نبود این چند دلیل داشت از جمله این دلایل عبارت است از :
قیمت پایین محصولات:
درزمان های قدیم قیمت های پایین محصولات باعث میشد حساسیت نسبت به نوع تراکم وشانه کم باشد و اختلاف قیمت نیز بین تراکم وشانه فرش ماشینی بسیار کم بود
تاثیر کم تراکم وشانه برکیفیت:
به دلیل تفا.وت اندک تراکم و شانه فرش ها اصولا این موضوع زیاد بر کیفیت تاثیر گذار نبوده است
تاثیر کم بر زیبایی
دلبل دبگذ که تذاکم وشانه امروزه برای خانوارها اهمیت بافته است تاثیر تراکم و شانه بر زیبایی فرش ماشینی است امروزه تفاوت فرش ۷۰۰شانه و ۱۲۰۰شانه در زیبایی بسبار زیاد است بنابراین حساسیت خانوارها هم نسبت به ان تقریبا زیاد است
قیمت های بالای محصولات فرش ماشینی
در زمان های قدیم که اقتصاد ایران شاهد این مقدار تورم زیاد نبود فرش ماشینی به عنوان کالایی تلقی میشد که هر چند سال یکبار امکان تعویض داشت اما امروزه قیمت بالای فرش ماشینی اجازه همچنین عملی را نمیدهد امروزه قیمت فرش ۱۲۰۰شانه تراکم۳۶۰۰ در روش هایی که به صورت مستقیم خرید انجام میشودبال است چه برسد به روش هایی که باید خرید به روش سنتی انجام گردد همانطور که میدانیم قیمت فرش ماشینی در روش خرید سنتی بسیار بیشتر از قیمت درفروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان است این اختلاف قیمت است که افراد را به خریدانلاین فرش ماشینی تشویق میکند
نوع الیاف مصرفی
در زمان های قدیم نوع الیاف مصرفی در فرش ماشینی برای خانواده ها دارای اهمیت نبود چون اساسا انها از تاثیر نوع الیاف بر کیفیت فرش ماشینی اطلاع کافی نداشتند اما مروزه کیفیت الیاف یکی از سوالات رایج انها است .برای خانواده ها دارای اهمیت است که کیفیت الیاف مصرفی در فرش ماشینی از نوع الیاف اکرلیک است یا از نوع پلی استر
ضد پرز بودن و ضدحساسیت بودن فرش ماشینی
در قدیم پرزدهی فرش ها واقعا خانم های خانه دارر اذیت میکرد اما امروزه خوشبختانه باهیت ست شدن نخ های مصرفی در فرش ماشینی این مشکل به طور کامل ازبین رفته است این موضوع امروزه برای خانواده ها دارای اهمیت است که محصولات انها ضد پرز و ضد حساسیت باشد این محصولات که خانواده های ایرانی مصرف میکنند باید دارای نشان استاندارد داشته باشد
امروزه مردم بر نوع خرید انلاین نیزحساس هستند انها از فروشگاه هایی خرید میکنند که حتما نمادداینماد داشته باشد و مجوز از سازمان مدیزت صنعتی داشته باشد