بازار رقابت کامل فرش ماشینی فضایی را در این صنعت به وجود اورده که باعث  شده شرکت های تولیدی در این صنعت به فکر ایجاد مزیت رقابتی برای مجموعه خود باشند.امروزه متقاعد کردن مشتریان برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان دیگر کار ساده ای نیست .بنابراین باید شرکت ها در استراتژی های اینده نگرانه خود به فکر مزیت های رقابتی باشند.در همین راستا و برای تاکید به توجه کافی به این موضوع گزارشی را از اختتامیه رویداد تخصصی فرش اپ اورده ایم .تا انتها همراه ماباشید.

 

مراسم اختتامیه رویداد تخصصی فرش آپ همراه با داوری نهایی و معرفی برگزیدگان این رویداد در سالن غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: رویداد فرش آپ اولین و تنها رویداد تخصصی در حوزه صنعت فرش ماشینی کشور است که به همت سرای نوآوری فرش ماشینی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان طراحی در آبان و آذرماه سال تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی‌ها با رویکرد بومی‌سازی و تقویت صنعت ملی فرش ماشینی اجرا شد.

منصور دیاری افزود: تعداد 22 ایده خلاقانه در زمینه طرح های نوآورانه کسب و کار و حل چالش‌های و مشکلات صنعت فرش ماشینی به دبیرخانه رویداد ارسال شد که از این تعداد 9 ایده به مرحله داوری نهایی راه یافت.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی یادآور شد: آقایان مصطفی اصفهانیان، مهندس مجید برازنده، محمود برادران و علی اصغر شیره‌پز به همراه اینجانب بعنوان هیات داوران به ارزیابی و داوری ایده‌ها پرداخته و ایده‌های برتر پس از بحث و بررسی و ارائه و دفاع شرکت کنندگان انتخاب و معرفی شد.

دیاری اظهار داشت: آقایان سید علی محمدیه، سامان شاه حسینی و سید محسن فاطمی بعنوان نفرات برتر این رویداد معرفی شده و موفق به دریافت جوایز این رویداد شدند.

لازم به ذکر است جلسه اختتامیه و داوری آثار با حضور دانشجویان و دانش پژوهان، شرکت کنندگان رویداد، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ، استادان و محققین دانشگاه، مسئولین شهرستان، برخی اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و کمیته های تخصصی صنعت فرش ماشینی، اصحاب رسانه و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان انجام شد.

همچنین در پایان این مراسم نیز از کلیه شرکت کنندگان، حامیان، داوران و مشاورین تخصصی و نفرات برتر این رویداد نیز تقدیر شد.

منابع:

اتاق بازرگانی شهر کاشان